Hungrig Linda = ilsken Linda....

Ja jag måste bara berätta... För de som inte vet så har jag i vanliga fall ett ganska ettrigt humör, allt ska gå fort, inte söla, vara effektiv osv....

Men när jag blir hungrig är det likadant, jag måste ha mat genast!! Annars blir jag totalt överjävlig, ja jag vet mina brister, eller iaf en av dem....

Så när jag var och tränade var resten av familjen hos svärföräldrarna och hjälpte till med deras bygge/renovering. Givetvis hade de alla redan ätit, vilket innebär att ingen vill äta med mig när jag kommer från träningen, vilket betyder att jag inte vill stå och laga mat till mig själv....

Gullig som maken är så kliver han innanför dörren nästan samtidigt som mig, med en matlåda i handen!! Allt för att slippa sin hungriga fru`s dåliga humör. Hoppas bara inte att svärfar blir utan matlåda nu.....

Kan åxå säga att jag är närmast som skalman för att förhindra detta, använder flitigt min mat-och-sov klocka! ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e sämst

2011-11-13 @ 14:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0