Dam, kvinna, tjej och tös!!

Nja eller iaf 4 generationer på krusenstiernska trädgården! Min mormor Svea, mamma Eva, jag och dottern Elin.
Kan bara säga att detta är verkligen en lite oas på södra området! Underbart!


Idag har även min brorsdotter döpts, hon var så söt och duktig i kyrkan. Egentligen skulle vi inte gå , för Elin vaknade med feber och ögoninflammation och kände sig inte kry och grabbarna i familjen var iväg på cross. Jag tyckte inte att jag ville lämna henne hemma själv direkt. Men efter att ha varit vaken ett tag ändrade hon sig och ville för allt i världen inte missa dopet. Jag är glad för att vi inte missade dopet!

Åkte sedan hem till mamma, gick en liten runda i skogen och fick med mig vårens första liljekonvaljbukett som nu står så fint på köksön och doftar underbart!!


En underbar lördag helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0