Lite undanflykter från städningen....

Hittade lite frågor..

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: mittemellan

Favoritgodis: Måste man välja??

Är det nåt du absolut inte äter: Kan faktiskt inte komma på något...

Musik just nu: Ingen

Vad sa du senast: Ska vi se på humorgalan på tv4play? (hemma med sonen som har ont i magen....)

Vad står det i senaste smset du mottog: Kan du kolla nummret till gubben? (från matte)

Vad står det i senaste smset du skickade: Namn och nummer till gubben, se ovan (till matte)

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1600-talet med alla fina klänningar och snörliv.

Sommarplaner: Jobba, jobba, jobba, fotbollscup och motocrosstävlingar. Sol och ta dagen som den kommer.

Fisk eller badkruka: Fisk, älskar havet!

Saft eller alkohol: Vatten, colalight eller mjölk till maten, alkohol som sällskapsdryck fungerar.

Hur många kuddar sover du med: 1

Favoritväder: Alla, beror på vart jag befinner mig och vad jag ska göra.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Eftersom jag inte skulle veta om att jag skulle bli fast där så skulle säkert min resväska bestå utav helt fel saker.

Spelar du nåt instrument: har tagit lektion i piano under ungdomen men nu är det länge sedan jag spelade...

Morgon- eller nattmänniska: kvällsmänniska!

Sparare eller slösare: önskar jag kunde vara det ena mer än det andra!

Bästa film: ??

Tror på liv på andra planeter: självklart, har någon kunnat bevisa motsattsen?

Kommer du ihåg din första kärlek: såklart

Har du några homosexuella vänner: ja såklart, det har nog alla!

Tror du på mirakel: såklart, varje ny människa är ett mirakel!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej

Hur många barn vill du ha när du blir stor: De barnen som jag har nu, 2 st. Alldeles lagom.

Bio eller promenad: beror på, promenad efter bion kanske?

Är du kittlig: inte så farligt, men ja, det kan man väl säga att jag är

Snarkar du? Nej enligt mig själv, ja enligt min man.

Stjärntecken? typisk vädur

Rädd för insekter? Nej

Äckligaste insekten: Räknas maskar som insekter? De och ormar är något som jag verkligen inte gillar.

Största svaghet: Otålig, kan ha kort stubin...

Det här är jag bra på: att hitta lösningar, planera, intuition.

Bästa bok? Kommer inte ihåg vad jag läste för bok senast förutom barnmorskeböcker

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att kunna flyga

Vad vill du jobba som? Det som jag drömt om sedan jag var lite och som jag blir legitimerad sådan den 2/6, BARNMORSKA så klart!

Chips, morötter eller godis? Smågodis.

Pizza eller hamburgare? Pizza. Lever med den största pizzaälskaren som gått i ett par skor.

Skriver du dagbok? Nä men bloggar då och då ;-)

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Aldrig i livet att jag kommer tatuera mig, har däremot en piercing i naveln.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfället stökigt, ska snart sätta igång med dagens storstädning.

Gungar du på stolen? Nej det finns gungor till att gunga på.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nä det tror jag inte, inte för att jag inte skulle våga utan mer för att jag inte förstår varför jag skulle göra det?

Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster

Är du rädd för blod? Nej

Saltar du på maten? när jag lagar den men aldrig på tallriken.

Gillar du att sjunga? Ja, hellre än bra.

Anser du att du är stark?

Brukar du sola? Ja, solade senast i går på bryggan nera vid havet.

Vad gör du om du får hicka? inte mycket, finns inte så mycket som hjälper...

Röker du? Nej, men har gjort när jag var yngre, slutade när jag väntade stora

Snusar du? Nej

Använder du knark? Nej, aldrig tänkt tanken att prova, inte min grej helt enkelt.

Kaffe, te eller inget? Kaffe så klart.

Har du en besatthet? Tror inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0