Fortsättning på livet

Länge sedan, jag vet men skola och barn tar all min tid....

Fejjan börjar bli bättre så det finns hopp om livet ;-) Men det är fortfarande ingen rolig historia......

I går var det kalas för dottern som var stora eventet + att sonen skulle köra första crosstävlingen för året.
Snäll och intresserad mamma som man är så fick alla som de ville.

Dagen började med att jag cyklade till affären med Elin för att inhandla det som skulle vara till tjejmiddagen/kalaset. Kl 07.30 stod jag inne i affären redo för handling. Har aldrig varit i en affär så tidigt i hela mitt liv. Verkligen en ny erfarenhet.

Sedan hem, packa godispåsar, förbereda det sista. Kl 08.30 kom farfar Krister och hämtade mig och Elin för att ta oss till vidare till Oskarshamn och se på Anton. Farfar brukar för det mesta vara med, han är ett stort fan av Anton! Tack för att du finns!

Tävlingen gick bra, högst upp på pallen stod han, så duktig pojk mamma har! Hann aldrig se prisutdelningen då vi var tvungna att åka tillbaka vid senast 12. 30.

Hemma igen vid 13.30 fixades snittar, spett, godisskålar, undanstädning mm. Kl 15-18 middag för 7 st 9-åringar....Livat värre men så söta! Sedan fortsatte kvällen med besök av svägerskan till 21.30 tiden. Kvar var en av kompisarna som enl tidigare planerats skulle sova över. 22.00 bäddades två mycket trötta tjejer ner. Lite städning och undanplockning på detta fram tills lördagen övergick till söndag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0