Examination, felbokad...

Japp i dag skulle de då ha varit slutexamination på MVC. Men min handledare hade bokat fel dag, vilket känns rätt ok i dag (igår kväll när jag såg mailet var jag lite smått hysterisk, tycker inte om när saker som planerats inte blir som man tänkt) eftersom jag är helt genomförkyld!

Så tur i oturen, det hade inte varit snällt att sitta över en nybliven mamma och ev hennes nyfödd och pratat om förlossning och preventivmedel mellan nysningar och snor!

Så dagen blir lugn, bara ett "måstemöte" på banken....

Hoppas verkligen att jag är bättre i morgon, har ju sista veckan på förlossningen.... Vad jag älskar mitt kommande nya yrke och jobb!! Och inte att glömma alla fantastiska härliga arbetskamrater som håller i en när det blåser! 

Ps. snaaaart ska jag bli bättre på att blogga oftare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0