Rensning

Har i dag börjat rensa och greja om i garderoberna. Elin har bara haft en lite garderob och behöver två. Sagt och gjort så har jag flyttat det som var städskåpet bredvid hennes garderob till en annan garderob. Började med att rensa ut alla kläder som blivit liggande längst in i garderoben, de som inte använts pga att de blivit för små. Det värsta är bara att börjar man riva på ett ställe så kan man inte sluta där utan fortsätter lite här och lite där. Givetvis blev jag inte färdig innan jag skulle åka till jobbet och i  morgon jobbar jag dag. Får hoppas på regn i  morgon efter jobbet så jag kan fortsätta röja. Antons garderob och klädkammaren står på tur!

Efter det blir det härlig shopping i veckan, fasiken vad ungarna har växt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0