Jag vet att jag valt rätt

Igår var den efterlängtade lediga dagen efter att ha jobbat hela långa midsommarhelgen. Skulle just sätta foten utanför ytterdörren för att åka till stranden. Vad händer då? Jo jag blev inringd till jobbet, med kvalle och extraersättning och ledig dag i dag istället.  Det var verkligen en helgalen kväll med massor att göra, mycket som hände, ingen rast, ingen mat MEN vad lycklig jag är som få jobba med detta!!

Jag vet att detta är rätt, jag verkligen älskar mitt jobb och mina härliga arbetskamrater!

Och i dag är jag ledig istället för igår, det blir en dag på stranden kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Va härligt att du känner så!!!

Ha en fin dag!

2010-07-01 @ 09:14:22
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0