Telefon

Gårdagen bestod utav studier, bullbak och matlagning!

Jag hade även ett par viktiga telefonsamtal att ta tag i och det kändes som att det gick över förväntan! Nu bara vänta och se hur framtiden blir! Håll alla fingrar och tår....    Det måste gå vägen!!!

Sedan var det stöd i telefonen från vän i andra änden. Stor uppmuntrande kram till dig, det gäller att kaxa till sig ibland!

Vad gjorde man förr när mobilerna inte fans, om den man sökte inte var hemma? Satt man inne och väntade tills den behagade svara eller? Var man kanske mer hemma? Eller hade man längre tålamod, att den man sökte kanske gick att få tag i dagen efter? Fattar inte hur tiden utan mobiler fungerade! Jag menar, vill jag tex ha tag i Matte för att veta när han tänkt att komma hem från jobbet så kan jag kanske inte vänta tills han kommer hem för att själv upptäcka det?!  

Faan vad dumt det lät, kanske skulle stressa ner lite? 

      

 

Kommentarer
Postat av: evacarinagustafsson.blogg.se

nej.det var med fickkameran

2010-01-13 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0