Lite kul!

Har fått en award/utnämning av sötaste Gabbi!!

Så här går det till.....



Reglerna se ut så här.

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

1. Det händer att jag skrattar högt och pratar med mig själv (har hänt att barnen undrat vem jag pratar med :-O).
2. Har en sjuklig koll på vad folk som jag träffat har för skor på sig, färg, modell, märke!
3. Avskyr saker som inte är strukturerade, ligger i ordning, färg mm. Strukturfetichist?
4. Kan sitta en hel dag vid strandkanten på en enslig plats och bara titta på vågorna och molnen som drar förbi.
5. Har matosfobi! Tycker att det luktar skitäckligt!.
6. Byter alltid om till slapparkläder så fort jag kommer hem
7. Är mörkrädd.....

Jag skickar stafettpinnen vidare till:

Mamma

SysterYster

Teddy

Fian

Pyssel Linda

Malin

Helena

Kommentarer
Postat av: teddy

Nää men tack tack du sötisen där :)

jag blir alltid sååå glad av att få såsdan fina saker på bloggen.

stor bamsekram på dig och fortsätt kämpa med utbildningen.

2010-01-25 @ 18:41:11
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0