Gardin till sovrummet

Jag har hittat en jättefin gardin på hemtex, en svart gardin med blommönster, lite dyra, 300 kr styck/längd..... Men jag skulle verkligen vilja ha svarta gardiner som håller solen ute från sovrummet nu till våren/sommaren. Det är så svårt att sova när man jobbat natt och solen lyser in... Jag har annars vita gardiner i hela lägenmheten vilket jag tycker är fint, men i sovrummet vill jag hålla ljuset borta... I sovrummet finns inga andra färger än just vitt på väggarna, ekbyrå och ekgolv. Så visst behövs det lite färg och liv?
 
Hittade även dessa tyger, vad tycks?

Nr 1.  119:-/m                            
Nr 2.   49:-/m

Kommentarer
Postat av: fian

Ja det ska bli helt underbart! haha söt du är =D vågar jag tro på det? naggar du för mkt då märker jag hehe ;-) Ja ring mej! KRAMIS



förresten gillar båda tygerna, coola! men mest den översta :)

2010-02-08 @ 09:00:15
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Ulrika Borg

De understa fastnade jag för. Annars kan jag tipsa om mörkläggningsgardiner på IKEA. En rullgardin som stänger ljuset ute. Hur bar som helst. Har själv en ljusgrön, precis rätt färg ihop med mina tapeter och vanliga gardiner.

C U

// Ulrika

2010-02-11 @ 20:55:41
Postat av: bisse

Dösnygga båda två - ta båda!

2010-02-11 @ 22:16:46
Postat av: Gabbi

Jag gillar den översta!!!

Supersnygg!!

Ha en fin dag!

2010-02-12 @ 06:19:52
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: ecg

den oversta har vi pa jobbet

2010-02-16 @ 12:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0