Förkylning

Japp som utlovat skulle bloggen uppdateras oftare!? Vad har då hänt, jo jag har åkt på en ordentlig sommarförkylning med feber, halsont, hosta och slutligen snuva! KUL!

Varit hemma i veckan och jobbade första dagn i fredags, vilket jag kanske iof inte skulle ha gjort, var inte helt kry så att säga. Men i går gick det bättre och i dag tror jag att det kommer kännas ok. Tycker att det känns som att förkylningen börjat ge sig nu, ingen feber i går (inte i fredags heller, tror jag) å halsonda borta!

Å det som är bra är att jag nu har rätt många pass på förlossningen, har varit mest på BB under sommaren känns det som, så nu kanske jag kan börja känna kontinuitet på det jag gör även där....

Hur som helst, jag älskar att gå till mitt jobb å få möta alla dessa människor, nyfödda, föräldrar och arbetskamrater! Ikväll hoppas jag på en pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0