Plastkassar

På tal om plastkassar...

Under våran trappa hänger klädkrokar där ungarna har sina jackor, skolväskor och annat skräp. Igår tänkte jag att det nog var dax att rensa upp där. Till min förvåning hittade jag 8 (!!) plastkassar med diverse saker i...  Tom plastkasse i plastkassen! Jag vet inte direkt vad det är med mig och plastkassar... Men jag verkligen hatar dem!

Till detta hör att min svärmor har dille på just plastkassar! Hon har alltid en plastkasse med saker med sig eller från sig... Och inte nog med detta, hon har överfört detta på dottern! Å det är inte vilka kassar som helst, utan Ica Macken, Coop eller någon annan chick affär.  Men svärmor vore inte densamma utan en kasse i handen!

Min absolut värsta plastkasse är ÖB:s! Ful färg och opraktisk form!
Bästa plastkassen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0