Så sakta lägger sig lugnet...

I morgon är sista dagen på
ungdomsmottagningen, vilket också betyder sista dagen på en jobbig höst. Dessa timmar ingår ju i förskrivningsrätten vilket betyder att jag får rätt att skriva ut preventivmedel. Oj vad jag har lärt mig mycket, känns som att mitt huvud är fullt av olika p-piller, p-stavar, p-ringar, spiraler, plåster och kondomer mm!

I dag har lite praktiska förberedelser gjorts inför julens alla dagar, struktur och planering lever man länge på!! Inhandlingslistan klar för att prickas av på stormarknaden. Får se om det blir handling i morgon kväll eller om det blir onsdag morgon....

Annandagen blir det iaf tacos! Måste ju bryta allt vad julmat heter efter 2 dagar x julmat. Julafton hos oss med mamma & co, svärpäronen och juldagen hos svärpäronen tillsammans med svåger och svägerska. Sedan blir det annandagen hos oss igen med pappa & co. Hoppas på lillebror med familj med, får ta och höra med dom om de kunde den dagen kanske? Mycket trevligt att se fram emot med andra ord!!!

I morgon går barnen på jullov, jag på "jullov" och matte på julsemester!



Just de, det sägs att det ska bli kallt ut så glöm inte ta på mössan!! ((ja jag vet jag är miljöskadad och har taskig humor, hihi))

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas du får det lugnt o gott nu då! Ha en fin dag!

2009-12-22 @ 06:04:32
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning honey...

Stressa av nu, å ladda alla batterier under ledigheten!!!...Kram på er alla

2009-12-22 @ 07:28:44
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0