OKEJ!

Nu ska jag skärpa mig! Ska vara bättre på att uppdatera.. Men har jobbat lite extra denna vecka som varit, eller lite å lite, har faktiskt jobbat måndag till söndag. Mycket trevligt! Så på torsdag är semestern slut och jag börjar jobba på jobbet igen. Sedan vecka efter det så börjar skolan igen.. Har ju tänkt att jobba 50 % (är 50 % tjänstledig) och plugga 100%, ja vi får se hur det går helt enkelt!

Så i dag står på schemat:

Avgipsning på ortopeden och röntgen vid 12.30
Träffa läkaren på ortopedmottagningen vid 15.00

Däremellan ska jag och barnen ta med oss blåbärspajen, som står i ugnen och blir klar just nu, till något mysigt ställe på söder och mysa!

Anton har en av sina crosskompisar här som har stannat ett par nätter, så roligt de har! Och Elin är ganska nöjd hon med, för kompisen är ju sååå söt! ;-)

Förmodligen blir det att ta ett dopp i poolen i kväll med!

Känner att framtiden börjar närma sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0