Nu börjar det likna något...

Ja jag vet, det var länge sedan jag uppdaterade er! Men en veckas ledigt kan man väl få när man flyttar?? Nu är allt stort flyttat från huset, alla nya möbler på plats, lite inköp kvar men det ska ju inte vara färdigt med en gång. Man måste suga lite på karamellen så att säga. Vad behöver vi, var ska den vara, vill vi ha det så..... Även om det är roligt att flytta och få nytt så ska jag erkänna att det tar mer på krafterna än vad man tror...

Så välkomna alla nyfikna, så bjuds det på kaffe!   

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag kommer gärna!!!!!!!!!!!!!!!

Kram

2009-08-03 @ 11:40:36
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Linda

Ni/du är så välkommen! Skicka ett meddelande så att vi är hemma bara!! Kram

2009-08-03 @ 13:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0