När allt som verkade logiskt sätts på prov..

I dag har barnen börjat på sin nya skola....  Jag vill bara gråta! Varför? Ja det kan man verkligen undra... blev påhoppad av en mamma som antagligen trodde att det var allmänn utfrågning! Hon var intresserad utav vart vi bott tidigare och vart vi nu bodde, hade en känning av att hon väldigt gärna velat veta vad vi jobbade med, bara för att göra sin statuskarta färdig!

Så JÄVLAR typiskt svennebanan!!

Mitt lite lätt känsliga tillstånd kan ju även bero på att jag jobbat i natt och innan skolbesöket inte sovit en blund på över 24 timmar..... Allt som verkar logiskt blir då ologiskt kanske??


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig syster & jag saknar anton&elin <3

2009-10-04 @ 15:09:24
URL: http://ebbyylindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0