Härlig Lördag!


Kanske skulle ta sig en sväng till IKEA? Var ju förbi där förra veckan och "snodde" en lånekatalog då jag inte hade fått någon ännu i min brevlåda. Var ju tvungen att reka innan mitt nästa besök ju. Tänk vad kul.....

..... Kvinna eftersökes för stöld, var i desperat behov utav IKEA-katalogen. Kvinnan försvann från platsen med en rivstart.  Om du har sett denna kvinna, eller vet någon om händelsen, hör av dig!

För om det är en lånekatalog, så bestämmer väl jag hur länge jag vill låna den?? Det står ju inget om det! Å visst jag kan lämna tillbaka den i kassan, men jag tänker ha denna länge!

Men jag tycker iaf att de får ändra sin text så att det står klart och tydligt... Denna katalog får ej lämna butiken, vi anmäler allt snatteri.... Ok då hade jag kanske varit mer försiktig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0