Djävul eller Ängel?

Matte har en tröja som han köpte på marknaden, som han tyckte var jätteskoj... (jag var inte med). .... På den står det....    "I kväll får 107 svenskar gonnorré"....

Om jag rent hypotetiskt slänger denna tröja, ska jag då tala om det för honom eller låtsas som ingenting?  Alltså helt HYPOTETISKT!

Jag vägrar att gå bredvid honom när han har haft den på sig, och blir rent upprörd (läs FÖRBANNAD) av enbart tanken på att han visat sig offentligt med denna töntiga tröja...

Så helt HYPOTETISKT sett så har jag rätt att slänga den, visst?!

  Att vara eller icke vara, det är frågan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HADE SLÄNGT!!!!!

Hahhahah...rent hypotetiskt alltså...eller?? ;)

2009-08-22 @ 13:34:04
Postat av: Gabbi

Ooops..ovanstående e från mig..

2009-08-22 @ 13:34:32
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: ecg

Om jag strimlar den i småbitar så kommer han inte att säga nått,utan endast lida i det tysta-fniss:-)

2009-08-22 @ 15:20:16
URL: http://evacarinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0